טיול מאורגן במרוקו משולב אוטובוס וג'יפים | 14 ימים

מסע גיאוגרפי משולב נהיגה עצמית ברכבי שטח בממלכת המגרב

מרוקו – ממלכה מטריפת חושים אשר משלבת ישן וחדש וגורמת למטיילים בה להתאהב בצבעים, הריחות והטעמים. ארץ מהפנטת שפורטת על כל החושים. יחד נטייל אל ארץ "אלף לילה ולילה", תנהגו בג'יפים מפנקים ומרווחים בין כפרים מבודדים, עיירות וערים עתיקות שבהן הזמן עצר מלכת, נראה מקרוב את המקומיים שמשמרים את המסורת והשפות העתיקות. נפגוש מקרוב את יושבי המדבר הברבריים שאת ראשיהם מקשטות מטפחות בשלל צבעים מרהיבים. נצפה בזריחות ושקיעות מהמרהיבות שצפיתן בהן בצבעי אדום, צהוב כתום כשברקע שיירות גמלים "מקשטות" את הנוף. נטייל בשווקים הססגוניים, נסייר רגלית בערי המלוכה שלובים יחדיו בהרמוניה – ישן וחדש.

מרוקו הינה מדינה תוססת מלאה שמחת חיים ואווירה, צבעים, ריחות, שזכתה גם בנופים מדהימים ומרתקים, המשלימים זה את זה בהרמוניית טבע עשירה ונדירה. שילובם של כל אלה מאיץ דופק ומגביר נשימה עמוקה. עצמו עיניים ודמיינו את  הנוף הפלאי של הרי האטלס המושלגים ונופי מדבר סהרה המרתקים, זו יכולה להיות המציאות בו תטיילו ממש בקרוב.

צוות מאסטר טריפ בנה מסלול בו תוכלו לקבל "טעימת עומק" מהמיטב של מרוקו. מחד נטייל רגלית ובאוטובוס מרווח בחלק האורבני הצבעוני והתוסס של ערי המלוכה המגוונות ביניהן – קזבלנקה, ראבט, מקנס פס והשווקים הצבעוניים, ובעזרת הג'יפים המפנקים בנהיגה עצמית נחצה את הרי האטלס המושלגים ומדבר סהרה העוצמתי. טיול מאורגן במקורו של 14 ימים יעניק לכם חוויה שתישאר אתכם גם הרבה אחרי החזרה לארץ. 

מהערים המערביות אל עבר העיירות והקסבות העתיקות, מנופי מדבר צחיחים אל נאות המדבר הירוקים והמרגשים, מקניוני הנקיק הצרים אל בקתות הבוץ האדומות של הברברים המקומיים, הזריחות והשקיעות היפות בעולם במדבר הסהרה המפורסם והמרתק מכולם !
המסע למרוקו הוא מסע בזמן לכפרים מרוחקים ועתיקים, ערים מבוצרות, דרכים חבויות, יושבי המדבר הטוארגים –  "האנשים הכחולים", אוכלוסייה לבבית אוהבי תיירים וישראלים, אוכל מקומי אותנטי כמו גם אוכל טיפוסי לתרבות המערבית, שתי וערב שזורים יחדיו בארץ צבעונית מאין כמותה. 

לקריאה נוספת בנושא טיול למרוקו

שתפו!

רוצים להמשיך לגלות עולמות?

להרשמה לטיול
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גלריית מסע

מסלול
יום 1

היום הראשון - ת"א קזבלנקה

לקראת ערב ניפגש בקזבלנקה לקראת תחילת המסע התרבותי אותנטי בערי מרוקו הקסומים. לינה בבית מלון בקזבלנקה.

יום 2
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום השני - מקזבלנקה לרבאט הבירה, מקנס ופס

לאחר ארוחת בוקר רעננים ומצוידים במצב רוח מעולה ומצלמות מוכנות ניסע באוטובוס לסייר בעיר הגדולה במרוקו -הבירה המסחרית והכלכלית המכונה גם "קזה". נבקר במסגד חסן השני המפואר והמרשים, נמשיך לאורך חוף האוקיאנוס האטלנטי, נתרשם משכונת הפאר – עין דיאב בה בנו עשירי מרוקו והעולם הערבי את בתיהם, משם ניסע לבירת הממלכה רבאט ונתרשם מסגנונות הבניה השונים הפזורים בעיר, שרידים לתקופות קדומות נבקר ברחבת ארמון המלך המפואר, נתרשם ממגדל (טור) חסן ונשקיף מרחבת המגדל על הגשר שחוצה את נהר בורג-רג וצופה לעבר העיר סלה הצמודה לרבאט. לאחר מכן נשים פעמינו למקנס שיש שמכנים אותה "ורסאי של מרוקו". בעיר זו צמחה קהילה יהודית מפוארת שהעמידה דורות של רבנים חשובים ומאות מהם עלו בחלוף השנים ארצה. העיר בנויה על שתי גדות, ואדי עשיר בנביעות ובמקורות מים שופעים. נראה את "באב אל מנסור" – השער המהודר ורחבת השוק ההומה עם בעלי המלאכה אשר מכינים שטיחים מרהיבים ביופיים. לינת לילה וארוחת ערב במלון בפס.

יום 3
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום השלישי - יום שכולו פס

נשכים קום ולאחר ארוחת הבוקר ניסע לפס שהייתה בירת מרוקו בעבר, פס מקסימה את כל מבקריה בנוף הייחודי, בחומות ובשערים המעוצבים, הצבעים והריחות שחודרים ישר ללב. היום יוקדש להכרת העיר פס, הבירה הדתית והתרבותית של מרוקו, אשר שומרת על צביונה העתיק טוב יותר מיתר ערי מרוקו. נעלה לתצפית מרשימה מן המגדל הדרומי של העיר. נסייר   ב"מדינה" הבנויה כרשת רחובות מפותלים היוצרים מבוך בו חיים ועובדים מאות אלפי אנשים. ה"מדינה" מחולקת לשווקים קטנים על פי המקצועות השונים. נטייל בין אינסוף דוכנים בשלל צבעים וריחות שמבצבצים מתוך ים המבקרים הגודשים את הסמטאות הציוריות של פס. בתוך גומחות בקיר מכונסים בתוך עצמם יושבים רצענים, חייטים, סנדלרים ובעלי מקצוע רבים אחרים שעברו מן העולם וכאן הם במלוא הדרם ומזכירים לנו נשכחות. לאורך קילומטרים רבים נמשך מצעד התצוגה המרהיב המשאיר את המטיילים פעורי פה. נשקיף על שערי ארמון המלך ונבקר ב"מלאח" היהודי בבית הכנסת ובבית העלמין היהודי השמור היטב. לינת לילה בפס.

יום 4
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום הרביעי - מפס לאיפראן ואפורר

בבוקר נפרד מהעיר פס ונמשיך לכיוון עיירת הקיט איפראן ,עיירת סקי ונופש בגובה 1,665  מ' מעל פני הים ובנויה בסגנון מערבי. בשל סגנון בתיה המזכיר עיירה בשווייץ היא מכונה "שוויץ הקטנה". נבקר באתר האריה ונמשיך ליום עם נופים מרהיבים וקסומים בדרכים עקלקלות המשתלבות עם מרבדים של ירק, מים וצומח באטלס הבינוני. נבקר באזור מרתק בנופי העמק הציורי ונתרשם מ"הציור" המופלא שיצר הטבע בין סלעי משקע ואבן חול אדומה הצובעת את המדרונות הרי האטלס התיכון. לקראת ערב נגיע לארוחת ערב ולינת לילה באזור אפורר / בין אל ווידאן

יום 5
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום החמישי - מאפורר לבין אילווידאן ואימילשיל

זהו הבוקר בו אנחנו מחליפים את חליפת "התיירים" שלנו ולובשים את חליפת ההרפתקנות לקראת החלק השני והמרגש של המסע שמתחיל מיד לאחר ארוחת הבוקר. ניפרד מאוטובוס התיירים ונקבל את רכבי השטח שלנו. לאחר התארגנות קצרה נתחיל את המסע הג'יפים שלנו בנהיגה עצמית. נחצה את פנים הרי האטלס הגבוה עם נוף עוצר נשימה בדרכנו לנקודות נוף מרתקות על רכס האטלס ומשם לאגמים מרהיבים לינת לילה באזור מחוז אימילשיל, שבגובה 2,250 מ' מעל פני הים, מוקף אגמים – טיסלית ואיסלי.

יום 6
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום השישי - חוצים את האטלס הגבוה

הבוקר יתחיל על פסגות רכס האטלס הגבוה יעבור דרך כפרים ברברים אותנטיים נמשיך לעמק הדאדס נטייל בין כפרים, בוסתנים וערוגות. נתרשם מסלעי הקונגלומרט היוצרים צוקים גבוהים, נראה את השילוב בין הישן לחדש, בתי הבוץ המתפוררים בקאסבות העתיקות ואת הבנייה החדשה המחליפה אותם, גם היא מבוץ. לפני רדת החשיכה נגיע לארוחת ערב ולינה באזור בומאלן דאדס.

יום 7
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום השביעי - מבומאלן דאדס לאיקונין, אלניף ומרזוגה

נשכים רעננים ומלאי מרץ ולאחר ארוחת בוקר התארגנות ליציאה לעוד יום אתגרי בו נחצה את ג'בל סהרו דרך תאגדילת לעיירה איקונין הממוקמת באזור הררי ומרשים בנופים המרהיבים הסובבים אותו. נמשיך משם לעיירה אלניף, צומת דרכים מרכזית בדרכינו לסהרה אזור בו הנסיעה אתגרית, חווייתית ומרגשת. ארוחת ערב לינה במרזוגה.

יום 8
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום השמיני - מדיונות הסהרה במרזוגה לתאפיללת, זאגורה, עמק הדראע ומאחמיד

השכמה מוקדמת – ממהרים להרים את השמש במדבר הסהרה, דיונות מרזוגה מהוות אטרקציה מיוחדת במינה. מפגש עם אוכלוסייה עתיקת יומין מכניסת אורחים החיה בנאת המדבר הענקית של עמק התפילאלת שבמדבר סהרה. לאחר ארוחת בוקר, נמשיך בדרכינו לאזורים אותנטיים ומרתקים נעבור דרך מעבר טיזי' נ'תפילאלת, נגיע לבירת הדראע, זאגורה  -עיירה יפה וייחודה בכך שהיא בנויה ברובה מבוץ. הדרך לזאגורה רצופה נאות מדבר ענקיים, זרועות אלפי דקלים וגידולי ירקות. הבתים כולם בתי בוץ, טירות בוץ מוקפות חומות משוננות בסגנון האופייני לסהרה. הדלתות הכחולות בולטות על רקע הבוץ החום ומהוות מראה ייחודי למקום. לקראת ערב נגיע למאחמיד. ארוחת ערב ולינה במאחמיד.

יום 9
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום התשיעי - ממאחמיד דרך שיגאגא, אגם איריקי, פום זגיד, תאזנאכאת ווארזאזת

נשכים מאושרים ליום נוסף שונה ואחרון במדבר הסהרה. לאחר ארוחת בוקר התארגנות זריזה ליציאה, נחצה מישורים ואת אגם איריקי האדיר, נמשיך להתרשם מעוצמת האנטי אטלס ומג'בל סהרו, אזור בו הנסיעה אתגרית וחווייתית ומרגשת, מפגש עם אוכלוסייה עתיקת יומין מכניסת אורחים החיה במדבר סהרה, ניסע בדיונות של חול נקי, ונמשיך בדרך נחצה יישובי מדבר קטנים, מנותקים מדרכים ראשיות בהם נשמר אורח החיים הפשוט והאיטי המאפיין תרבויות מדבר. נחצה נוף מדברי שנחלק לחמדות ענקיות הפרוסות לכל רוחב האופק וחלקו הררי ובו ואדיות עם קניונים עמוקים וצמחיית מדבר עשירה. נעבור דרך הכפר פום זגיד נגיע לעיר תאזנכאת הידועה כמרכז ייצור שטיחים מן המפורסמים של מרוקו נעבור דרך נאות מדבר שלאורך עמק הדראע ונמשיך לאורך מדרונותיהם הדרומיים של הרי האטלס עד לעיר ווארזאזת, השער למדבר הסהרה ועירו של הפאשה גלאווי. ארוחת ערב ולינה בווארזאזת.

יום 10
טיולי גי'פים בחו"ל - מאסטר טריפ | MASTER TRIP
היום העשירי - מווארזאזת לקסבת איית בן חאדו, עמק אונילה, תילוואת, טיזי נ'טישקה, מרקש

ניסע לביקור בקסבת איית-בן-חאדו, הגדולה שבכל צפון אפריקה ואחת המפורסמת, השמורות והמרשימה ביותר במרוקו, הוכרזה כאתר מורשת עולמי ומשומרת על ידי אונסק"ו. הבתים במקום שעשויים מבוץ שוקמו, הרחובות נבנו מחדש והתושבים מנסים להתפרנס מהתיירות המגיעה למקום. הקסבה משמשת כאתר הסרטה לרבים מהסרטים המפורסמים – ענף המתפתח במהירות במרוקו. נמשיך בדרך המפותלת לעמק  "אונילה" נמלא את העיניים בניגודי נוף ובטבע הפראי בדרכנו לעבר קסבת   "תילוואת", מבצר מרשים ששימש מקום מושבה של משפחת הגלאווי ששלטה על כל האזור, נמשיך ליום נופים וטבע בדרך תלולה של הרי האטלס הגבוה, נחצה את הרי האטלס הגבוה במעבר הרועים, הטישקה גובה של 2,250 מ'. דרכינו לפנינת הדרום, הלב הפועם של מרוקו – מרקש הבנויה למרגלות הרי האטלס הגבוה. מנוחת לילה וארוחת ערב במרקש.

יום 11
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום האחד עשר - מרקש, אסווירה

אחרי שצברנו מלאי אנרגיה ממסע ג'יפים מטריף בהרי האטלס ובמדבר הסהרה נקום ליום חדש כמיטב מסורת ארץ הניגודים נגוון היום וניסע לעיר הנמל אסווירה ששוכנת על חוף האוקיינוס האטלנטי, אחת מערי החוף היפות שיש אלפי שחפים ושקנאים מעופפים מעל הנמל, מרכז חשוב לגלישת גלשני רוח, תעשיית הסרדינים מהגדולות בעולם, דוכני פירות ים ודגים, צלופחים, שרימפסים, קלאמרי קיפודי ים מנומרים, צדפות ענק ומכל תנובת האוקיינוס האטלנטי. המדינה של אסווירה הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, עיר מבוצרת מוקפת חומה רחובות צרים ומלאי אווירה, בתים שצבועים בכחול ואדום והרבה גלריות של אמנים ומגלפי עץ. נישאר באסווירה לארוחת ערב ולינת לילה.

יום 12
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום השניים עשר - יום שכולו מרקש

יום זה יוקדש לביקורים באתריה של מרקש העיר האדומה – הלב הפועם של מרוקו!   נבקר בבריכת המנארה, אשר בגניה חגגו במשך מאות שנים יהודי מרוקו את חגיגות המימונה. נלך ברגל בסמטאות המדינה, נתרשם מעבודות מופת של ארכיטקטורה ספרדית – מורית. נצפה על מסגד ה"כותובייה", סימלה של העיר. נסיים בשווקים הצבעוניים הססגוניים והייחודיים של העיר – ג'מע אל פנה לינת לילה במרקש כמובן. 

יום 13
טיולים לקבוצות מאורגנות
היום השלושה עשר - עמק האוריקה ומרקש

את היום נבלה בעמק האוריקה הירוק השופע מים והיפה יש המכנים אותו שווייץ של מרוקו, בתי חימר סביב לו והוא מנקז את מימי רכסי הרי האטלס המושלגים, מעל העמק כפרים ברברים שמתפרנסים מגידול עצי פרי וירקות, כדרות. מנוחת לילה וארוחת ערב במרקש.

 

יום 14
היום הארבעה עשר - עוד קצת במרקש וחוזרים הביתה

התארגנות לטיסה חזרה, ניסע לשדה התעופה ניפרד ממרוקו לעת עתה מצוידים בחוויות בהארד דיסק של הלב, נשים פעמינו הביתה 😉 ישראל – אנחנו חוזרים.

* ייתכנו שינויים במסלול בשל זמני הטיסה, תנאי השטח, תנאי מזג האוויר, שיפוצים בדרכים מטעם הרשויות, כוח עליון ושיקולי המדריך בשטח, אין באפשרותנו להתחייב להגיע לכל יעד.

תאריכי הטיול
  סטטוס הטיול מדריך תאריך חזרה תאריך יציאה מועד קוד הטיול
להרשמה טיול בנהיגה עצמית יניב טל 16.11.2024 03.11.2024 סתיו שלכת 03019-03-023
למה לבחור בנו?
מדוע כדאי לטוס לטיול מאורגן במרוקו- מסע המשולב – קסם הסהרה במרוקו עם מאסטר טריפ ?
  1. במרוקו נהוג לקבל רכבים עם גיר ידני. אצלנו לא מתפשרים – הרכבים שלנו אוטומטיים ללא תוספת תשלום !
  2. רכבי השטח שלנו חדישים, מרווחים, מפנקים, אוטומטיים ונוחים עם מנועים צמאים – תיהנו הדלק עלינו 😉
  3. מפני שאצלנו אין אותיות קטנות ותוספות מפתיעות לחגים וחודשי קיץ !
  4. המסע שלנו הוא ל- 14 ימים, בתחשיב מהיר המחיר ליום הינו הנמוך ביותר עם התמורה הגבוהה ביותר.
  5. במרוקו יש לנו מכשירי קשר מעולים ברכבים, שמאפשרים הדרכה נפלאה בנוסף להובלה.
  6. הדרכת הטיול מטובלת, עם ידע עצום וסיפורים מקומיים אותנטיים – חוויה אותנטית במיטבה.
  7. במאסטר טריפ המטיילים במרכז, מעידים על כך המטיילים הרבים שחזרו איתנו ממסעות ומגיעים איתנו שוב ושוב לכל יעד שאליו אנחנו נוסעים.
  8. מפני שהבטיחות היא נר לרגלנו ! ריענון בטיחות ונהיגת שטח.
  9. בצוות ההדרכה יש מדריך מוסמך ע"י מכון וינגייט לנהיגת ג'יפים – כי הבטיחות היא נר לרגלינו !
  10. מפני שאצלנו הקבוצות איכותיות והמרקם האנושי נפלא.
  11. כל הלילות ישנים בחדרים מסודרים ונקיים עם מקלחות שירותים ומים חמים.
  12. תוכנית הטיול הגיאוגרפי שלנו מקיפה ומעמיקה יותר ומגישה את "הטוב בכל העולמות" במרוקו.
  13. צוות מקצועי ומסור של מאסטר טריפ שכל תפקידו להעניק שירות וחוויה ברמה גבוהה.
  14. כל טיול עם מאסטר טריפ הוא "האחד והכי מיוחד" – מפני שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ואנחנו מאמינים – שעושים באהבה או שלא עושים בכלל !
  15. במאסטר טריפ אנו שמים דגש רב על האיכות. כל היתרונות הללו שווים הרבה כסף. מי שבוחר בכנות ואיכות – יזכה לטיול שלא יישכח.
עלויות

"קסם הסהרה מסע אקזוטי לארץ מתסיסת חושים" למשך 14 ימים:

עלות 2,390€ לאדם בחדר זוגי

    1. המסע לקסם הסהרה כולל:

  • ימים מלאים.
  • אוטובוס תיירות ברמה תיירותית טובה לימי הטיול בערים.
  • עלויות הסדרת אשרות כניסה / ויזה למרוקו מול משרד הפנים המרוקאי ומול הנציגות בישראל.
  • מטייל/ת בחדר זוגי.
  • המחיר כולל תוספות קיץ חגים ומועדים למיניהם – אין אותיות קטנות !
  • רכב שטח 4×4 לנהיגה עצמית, אוטומטי – ללא תוספת במחיר, מרווח, נוח ומפנק ל- 4 מטיילים ברכב.
  • הדרכת בטיחות וריענון נהיגת שטח הכוללת מדריך מקצועי לרכבי שטח צמוד לאורך כל הטיול.
  • מכשיר קשר בכל ג'יפ לתקשורת בטיחות והדרכות.
  • דלק לג'יפים לאורך כל המסע.
  • ביטוח חובה מקומי לג'יפים הנהוג במרוקו.
  • לינה במלונות בדרגת תיירות עד טובה בהתאם לאזור בו נלון.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון : ארוחות בוקר וערב במקומות הלינה, ביום הראשון ארוחת ערב וביום האחרון ארוחת בוקר.
  • כניסות לאתרים המפורטים במסלול הטיול.
  • ג'יפ צוות הכולל : ציוד חילוץ ועזרה ראשונה מהארץ וציוד בישול ומטבח.
  • תשר לכל נותני השירות המקומיים.
  • מדריך ישראלי מקצועי מצוות מאסטר  טריפ מומחה ליעד שהינו מדריך ג'יפים מוסמך להובלת רכבי שטח.
  • ערב פולקלור אותנטי מרוקאי.
  • מפגש הכנה והכרות לקבוצה לפני היציאה למסע קסם הסהרה.
  • צוות מקומי של חברת מאסטר טריפ הכולל מדריך שטח מקומי ומכונאי בימי הנהיגה בשטח.
  • חומרי רקע והיערכות ל"מסע קסם הסהרה".
    2. המחיר אינו כולל:
  • טיסות – אשר ירכשו באופן עצמאי בכפוף למיקום וזמני התחלת וסיום הטיול או שיירכשו באמצעות או בעזרת מאסטר טריפ. לרוכשים כרטיס טיסה באמצעותנו, המחיר אינו כולל עליית היטלי דלק ומיסי נמל החל מחודש מאי 2023. 
  • הוצאות אישיות כגון הגעה עצמית ביום הראשון לנקודת המפגש, כביסה, טלפונים, קניות, שתייה בארוחות וכדומה.
  • המחיר אינו כולל היטלי דלק ומיסי נמל במידה וישתנו ממרץ 23.
  • ביטוח נסיעות בריאות ומטען מורחב כולל חילוץ פינוי והטסה להמשך טיפול – חובה !! נשמח לעזור ולספק מידע כיצד להשיג עסקת ביטוח משתלמת.
  • בדיקות קורונה או כל בדיקה אחרת במידה ונדרש.
  • טיפ למדריכים :1 € עבור איש צוות מקומי ליום למטייל, 3 € ליום למטייל עבור עוזר מדריך ישראלי, 4 € ליום למטייל עבור מדריך מקומי, 6 € למדריך ישראלי ליום עבור מטייל.
  • כל מה שאינו רשום בסעיף 1 לעיל, או כל הוצאה עקיפה או ישירה נוספת מעבר לרשום בסעיף 1.
  •  

    3. עלויות לתוספות :

  • תוספת של 590 יורו לאדם, עבור שדרוג ג'יפ לזוג כולל דלק.
  • תוספת של 390 יורו לאדם, עבור ג'יפ לשלושה כולל דלק.
  • תוספת ליחיד/ה בחדר – 575 יורו.

    4. תנאי ואמצעי תשלום:

  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית ביט או אשראי. תאריך התשלום האחרון לטיול הינו עד חודש לפני מועד היציאה לטיול, החיוב יעשה בשקלים לפי שער מזומנים מכירה ביום התשלום, כנהוג בחברות התיירות. תשלום בכרטיס אשראי יחויב ב- 2% עמלת דמי סליקה, למס' תשלומים יתווסף 2% על כל תשלום.
  •  פירעון סופי של עלות הטיול יבוצע עד 45 יום אולם לא יאחר מ – 30 יום טרם מועד היציאה מהארץ.
  • לתשלום בכרטיס אשראי יתווספו 2% עמלת דמי סליקה וריבית של 2% לחברת האשראי על כל תשלום. (למעט כרטיסי אמריקן ודיינרס בהם עמלות הסליקה גבוהות יותר).
  • החיוב יעשה בשקלים לפי שער מזומנים מכירה ביום התשלום, כנהוג בחברות התיירות.
ממליצים
מידע חשוב

הערות כלליות למסע הג'יפים במרוקו :

  • הביטוח לג'יפים השכורים מחברת השכרה מקומית, הינו ביטוח מקומי הנהוג במרוקו. המטייל יחתום על טופס השכרת ג'יפ כנהוג בחברות השכרת רכבים הכולל פרטי כרטיס אשראי בינלאומי שיכסה את חברת ההשכרה מפני נזק לרכבים עד גובה של 2,400 € לרכב. דהיינו ברכב עם 4 מטיילים גובה ההשתתפות עצמית המקסימלית לכל מטייל עד 600 €, לרכב עם שני מטיילים גובה ההשתתפות העצמית המקסימאלית לכל מטייל עד 1,200 €. ניתן יהיה לנהוג ברכבים ולבטח את הנהג והמטיילים רק עם כרטיס אשראי בינלאומי. כמו בכל מקום בעולם הביטוח אינו תקף בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, בנהיגה פרועה ולא נורמטיבית שאינה בהתאם לחוק או ללא רישיון בתוקף, ובדרכים שמחוץ למסלול הטיול בהובלת המדריך.
  • נהיגה – המשתתפים בטיול יישלחו צילום של רישיון הנהיגה והדרכון, נא לוודא תוקף למועד הטיול, יש להצטייד ברישיון נהיגה ישראלי בתוקף + רישיון בינלאומי של מ.מ.ס.י.
  • דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות ממועד החזרה מהטיול, חובה שני דפים ריקים לצורך אשרת הכניסה למרוקו.
  • מארגני הטיול ומדריכיו אינם אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא, בין אם נזק גופני ובין אם נזק לרכוש, לנוסעים ו/או לנהגים ו/או לצד ג' אשר עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש והנסיעה בג'יפ או כל נזק שייגרם לרכב.
  • בתי המלון – 13 לילות בבתי מלון לאורך כל המסלול הינם בדרגה תיירותית עד טובה הכוללים חדרים נקיים, שירותים ומקלחות, אך מודגש בזאת מראש כי בחלק קטן ממקומות הלינה באזורים המדבריים רמתם נמוכה מאשר במערב אירופה ובארץ- חלק מן הלינות יהיו בלינה אצל מקומיים כמקובל באזורים אלה.
  • נרשם בודד שלא יימצא לו שותף לחדר עד מועד יציאת הטיול, יחויב בתוספת עבור חדר ליחיד.
  • חובה להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף. ללא כרטיס אשראי בינלאומי לא ניתן לנהוג ברכבים.
  • מסלול הטיול – יתכנו שינויים במסלול בכפוף לזמני הטיסות, להוראות השלטונות במקום, התפתחויות מזג האוויר, תקלות רכב או עקב שיקול דעת המדריך בשטח.
 
  • התוכנית מתארת את אתרי הביקור המתוכננים, אך לא בהכרח את סדרם. ההגעה לכל אתר אינה מובטחת והיא תלויה בגורם הזמן, מזג אוויר, שינויים במדיניות האתרים בשטח, שינויים הכפופים לשלטונות וללוח הזמנים של הקבוצה. ייתכנו שינויים במהלך הטיול שינבעו כתוצאה משיקול דעת מארגני או מדריך הטיול.
  • הטיול יצא לפועל ב- 18 נרשמים מינימום, אישור יציאה של הרשויות בארץ ואישור כניסה של הרשויות במרוקו.
  • הנהיגה היא בטור של שיירת ג'יפים, בסדר קבוע מראש, כאשר ג'יפ המדריך מוביל את השיירה.
  • ג'יפ המדריך – בג'יפ המדריך בראש הטור יש ערכת עזרה ראשונה, כלי חילוץ מקצועיים ותקניים מהארץ.
  • הפסקות – במהלך הנסיעה נערוך הפסקות קפה, תה, צילום וחילוץ עצמות בכפוף ללוח הזמנים, לשיקול דעת המדריכים ולתנאים בשטח. בחלק מימי הטיול נשלב גם הליכות קצרות בטבע, בכפרים ובערים, כדי לחוות וליהנות מהאווירה הייחודית.
  • הגעה ללינת לילה – נשתדל להגיע לפני החשיכה, אולם כמובן שייתכנו תקלות בטיול ג'יפים שיישנו את לוח הזמנים והן חלק בלתי נפרד מטיולי ג'יפים, כאקט מניעתי אנו מצרפים איתנו מכונאי מקומי לכל אורך המסע אשר יהיה אחראי על תקינות הרכבים, בקרות תקלה נא לקבל בהבנה ולהתאזר בסבלנות עד לפתרונה.
  • באחריות המטייל/ת לדאוג לביטוח נסיעות / בריאות מיד לאחר ההרשמה הכולל סעיף ספורט אתגרי, כיסוי קורונה מלא, ביטול הטיול ומומלץ החזר השתתפות עצמית למקרה של פגיעה כלשהי ברכב.
  • השכמה ויציאה לטיולים – המרחקים הארוכים ואיכות הדרכים מחייבים בילוי זמן רב בנסיעה. לכן, לרוב ההשכמה תהייה מוקדמת יחסית בסביבות 07:00 לעיתים אף יותר מוקדם בכפוף לקצב ההתקדמות בטיול ולשיקול דעת המדריך, יציאה לקראת 08:30 לאחר ארוחת בוקר והעמסת הג'יפים בציוד.

דמי הרשמה ומדיניות ביטול לא כולל טיסות :

  • דמי הרשמה על סך 250 € לאדם, יקוזזו ממחיר הטיול וישמשו כדמי ביטול אשר לא יוחזרו החל ממועד הרישום.
  • ביטול מ- 80 יום ועד 61 ימים לפני מועד היציאה – המטייל יחויב ב- 35% מעלות הטיול.
  • ביטול מ-60 יום ועד 41 יום לפני מועד היציאה – המטייל יחויב ב- 70% מעלות הטיול.
  • ביטול במהלך 40 ימים ועד מועד היציאה – המטייל יחויב ב- 100% ממחיר הטיול.
  • דמי ביטול טיסות בכפוף לנהלי חברת התעופה.
  • הודעת ביטול יש לשלוח לפקס : 0777-512-382 או למייל : info@mastertrip.co.il בלבד ולוודא כי אכן נתקבלה במשרדי חברת מאסטר טריפ. מועד הביטול יקבע כמועד קבלת ההודעה במסגרת שעות העבודה המקובלות.
scroll to top
בחרו טיול לפי:

הצטרפו לרשימת התפוצה
והתחילו לגלות עולמות!

איך אפשר לעזור?
כיתבו ונחזור בהקדם

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים  בחו"ל הם הדרך שלך להגיע אל מקומות נסתרים, כפרים עתיקים שהזמן בהם עצר מלכת, ויעדים שדרכי הגישה אל עומקם של הנופים המרהיבים ועוצמות טבע מהפנטות מתאפשרות רק בעזרת ג'יפים. טיולי העומק של מאסטר טריפ מרתקים ויוצרים עבורך חוויה של טיול שנצרב היטב בהארד דיסק של הלב גם הרבה אחרי החזרה לארץ.

ההקפדה של הצוות שלנו על כל הפרטים, מאפשרת לך לעבור את המסע בג'יפ מרווח ונוח
במרבית היעדים בנהיגה עצמית ( גם אם תבחרו שלא לנהוג יש לנו גם נהגים מקצועיים שיעשו זאת בשבילכם ), עם מדריכי נהיגת שטח מוסמכים ומיומנים שלא מתפשרים על הבטיחות שלכם בהובלת הטיול.

בעזרת הג'יפים נגלה את נפלאות היעדים המדהימים כדוגמת קירגיזסטן, הרי הקווקז,
הרי האטלס, הרי הקרפטים, הרי פמיר, הפירינאים, מדבר הסהרה ועוד מקומות ויעדים מרתקים רבים נוספים. לאורך טיול הג'יפים נשמע הסברים גם במכשירי הקשר האישיים שיש בכל ג'יפ וכמובן שנעצור בטבע במקומות מרהיבים להפסקות שלווה ורוגע עם קפה, תה ושאר פינוקים ולארוחות פיקניק מדהימות בטבע.

דילוג לתוכן