ארגנטינה: מדוע ארגנטינה וצ'ילה זה הטיול שלא תשכחו לעולם?

בדרום-מזרח אמריקה הדרומית נמצאות שתי מדינות החולקות גבול משותף – ארגנטינה וצ'ילה. בטיול של מאסטר טריפ אנחנו יוצאים אל הטבע הפראי והנופים המרהיבים, מהיפים בעולם כולו, מצרפים אליו גם את המוזיקה הסוחפת, האנשים החמים והמטבח המשובח הבשרים הטובים בעולם, שתורמים לטיול בלתי נשכח יחד עם האווירה הפינוקים והאווירה שמאסטר טריפ מייצרת זה הולך להיות מושלם !

קרחונים בארגנטינה

קשה לחשוב על מקום נוסף בעולם שבו אפשר למצוא מגוון גדול כל כך של נופים, תרבות, היסטוריה, טבע פראי וחום אנושי כמו שתחוו במהלך טיול בארגנטינה וצ'ילה. זהו באמת ובתמים אחד האזורים היפים בעולם, שאפשר להגיע אליהם בטיול גיאוגרפי עם מאסטר טריפ. זמן רב אחרי הטיול עוד תזכרו את הטבע עוצר הנשימה, הנופים היפהפיים, המוזיקה הסוחפת והמפגשים האנושיים המרתקים.

נוף בארגנטינה

שתי המדינות השכנות, ארגנטינה וצ'ילה, נמצאות בדרום-מזרח היבשת, לשתיהן צורה מאורכת, אם כי שטחה של ארגנטינה גדול בהרבה מזה של צ'ילה. הן חולקות גבול משותף, שאורכו יותר מ-6,600 ק"מ – לשם השוואה הגבול בין ישראל לירדן אורכו כ-309 ק"מ. לאורך הגבול בין שתי המדינות עובר רכס האנדים האדיר, שם נמצאת הנקודה הגבוהה בכל יבשת אמריקה, פסגת האקונקגווה שמתנשאת לגובה של כמעט 7,000 מ' מעל פני הים. מלבד ההרים שעוברים ביניהן, ארגנטינה וצ'ילה חולקות גם את רמת פטגוניה, חבל ארץ מהפנט ביופיו הנמצא בדרומן של שתי המדינות ומהווה למעשה את הקצה הדרומי ביותר של יבשת אמריקה.

נוף בארגנטינה

מאסטר טריפ תיקח אתכם לטיול גיאוגרפי בארגנטינה וצ'ילה שעובר במקומות שבהם נופים שאין שניים להם, בכל יום תהיו בטוחים שהגעתם לשיא היופי, ואז למחרת מגיע שיא חדש, מדהים אף יותר. בין השאר, האזור מציע מפלים עוצמתיים, אגמים צלולים להפליא, פסגות משוננות כה דרמטיות עד שנדמה כאילו יצאו מתוך תפאורה לסרט בדיוני, מרחבי עשב שנמתחים עד קצה האופק, שדות קרח אדירים וקרחונים שמתנפצים ברעש גדול אל תוך המים, מעיינות חמים והרי געש, פיורדים עוצרי נשימה ומגוון עצום של בעלי חיים – מהקונדורים המרשימים שדואים מעל פסגות ההרים ועד לאריות הים שמשתזפים בנחת על החוף. קשה להאמין, אבל אפילו פינגווינים אפשר לראות כאן!  


הטבע והנופים הם רק צד אחד של הטיול שלא תשכחו לעולם, העולם התרבותי מרתק לא פחות ויש יגידו שאף יותר. ארגנטינה היא מולדת הטנגו, ובמהלך הטיול תגלו שזהו יותר מריקוד, זהו חלק בלתי נפרד מנשמתם של הארגנטינאים. הטנגו הוכרז על ידי אונסק"ו כמורשת תרבותית בלתי מוחשית, וברחובות בואנוס איירס אפשר לראות גם בימינו זוגות רוקדים בבתי קפה ולעיתים אפילו בכיכרות וברחובות. גם אם אינכם יודעים את הצעדים הנכונים, סביר להניח שמוזיקת הטנגו הסוחפת תגרום לרגלים שלכם לנוע לפי הקצב גם מבלי שהתכוונתם… ואם כבר הזכרנו משהו שהוא חלק מנשמתם של הארגנטינאים, אם יזדמן לכם לצפות במשחק כדורגל, תגלו שעבור האוהדים המקומיים, כדורגל הוא לא סתם ענף ספורט, אלו הם החיים עצמם.

גם הגאוצ'וס של ארגנטינה הם חלק מהמסורת המקומית הייחודית. בערבות הפמפס, מצפון לפטגוניה, אפשר לפגוש את הבוקרים המסורתיים, הגאוצ'וס, כשהם רכובים על גבי סוסים. בערב, בתום יום של רעיית העדרים, הם מתאספים מסביב למדורה, מעבירים ביניהם את כוס המאטה, אותו משקה עתיר קופאין שאהוב כל כך בדרום אמריקה, וצולים בשרים על האש הפתוחה. ואם כבר הזכרנו בשר, הרי שדרום אמריקה כולה, וארגנטינה במיוחד, מהווה גן עדן לחובבי בשר, עם נתחים עסיסיים שטעמם ייחרט בזיכרונכם זמן רב אחרי החזרה הביתה מהטיול.

גם המטבח הצ'יליאני מעניין ומושך בטעמיו, שמשלבים בין המטבח הספרדי למטבח של השבטים הילידים. אחד המאכלים הפופולריים בצ'ילה נקרא אומיטה – זוהי לביבת תירס ובצל מתובלת בעשבי תיבול ומוגשת כשהיא עטופה בעלי תירס, מעדן אמיתי.

תמונת קרחונים

אחרי האוכל מגיעה שעת קריאה. הצ'יליאנים גאים מאוד בסופרים והמשוררים שלהם ולא במקרה הם מכנים את ארצם "ארץ המשוררים". בין המשוררים הצ'יליאנים המפורסמים נמנים גבריאלה מיסטרל ופבלו נרודה, שניהם זכו בפרס נובל לספרות (מיסטרל ב-1945 ונרודה ב-1971). המלצה שלנו: לפני שאתם יוצאים לטיול, או אולי במהלכו, כדאי לכם לקרוא לפחות את אחד מספריו של הסופר הצ'יליאני רוברטו בולניו, שכמה מספריו תורגמו לעברית והם בהחלט יעזרו לכם להיכנס לאווירה הנכונה ולהבין שאתם בדרך לטיול שלא תשכחו לעולם!  

צוות מאסטר טריפ יכול לספר לכם עוד המון פרטים על הטיול הגיאוגרפי לארגנטינה וצ'ילה.
זה בדיוק הזמן להשאיר לכם מקום לחוויה עצמה שהולכת להיות אחד מהטיולים המדהימים שחוויתם שימלאו את זיכרונותיכם לעד.

מתי ? איפה ? כמה ? חייגו  0778-110-880 והצוות שלנו מוכן עם חיוך לתת לכם את מלוא הפרטים על הטיול בארגנטינה וצ'ילה .  ככה מטיילים את החלום ואוספים רגעי אושר !

טיולים קרובים לארגנטינה/צ'ילה

מתכנן חופשה?
צור קשר, ונציג שלנו יחזור אליך, ויתאים לך טיול שמותאם בדיוק לצרכים ולהעדפות שלך. לחוויה של פעם בחיים!
scroll to top
בחרו טיול לפי:

הצטרפו לרשימת התפוצה
והתחילו לגלות עולמות!

איך אפשר לעזור?
כיתבו ונחזור בהקדם

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים  בחו"ל הם הדרך שלך להגיע אל מקומות נסתרים, כפרים עתיקים שהזמן בהם עצר מלכת, ויעדים שדרכי הגישה אל עומקם של הנופים המרהיבים ועוצמות טבע מהפנטות מתאפשרות רק בעזרת ג'יפים. טיולי העומק של מאסטר טריפ מרתקים ויוצרים עבורך חוויה של טיול שנצרב היטב בהארד דיסק של הלב גם הרבה אחרי החזרה לארץ.

ההקפדה של הצוות שלנו על כל הפרטים, מאפשרת לך לעבור את המסע בג'יפ מרווח ונוח
במרבית היעדים בנהיגה עצמית ( גם אם תבחרו שלא לנהוג יש לנו גם נהגים מקצועיים שיעשו זאת בשבילכם ), עם מדריכי נהיגת שטח מוסמכים ומיומנים שלא מתפשרים על הבטיחות שלכם בהובלת הטיול.

בעזרת הג'יפים נגלה את נפלאות היעדים המדהימים כדוגמת קירגיזסטן, הרי הקווקז,
הרי האטלס, הרי הקרפטים, הרי פמיר, הפירינאים, מדבר הסהרה ועוד מקומות ויעדים מרתקים רבים נוספים. לאורך טיול הג'יפים נשמע הסברים גם במכשירי הקשר האישיים שיש בכל ג'יפ וכמובן שנעצור בטבע במקומות מרהיבים להפסקות שלווה ורוגע עם קפה, תה ושאר פינוקים ולארוחות פיקניק מדהימות בטבע.

דילוג לתוכן