וייטנאם | התכשיט של דרום מזרח אסיה

וייטנאם, ארץ ספוגה בהיסטוריה, שטופת יופי טבעי, ופועמת במורשת תרבותית תוססת, היא יעד שקורא למטיילים ומציעה קסם שאין לעמוד בפניו. מגוון חוויות, נופים ואטרקציות. טיול מאורגן לוייטנאם הוא מסע גיאוגרפי אל ארץ עשירה ביופי טבעי עוצר נשימה, מורשת תרבותית עשירה ומרתקת של מגוון שבטים אתניים. וייטנאם זכתה ללא ספק להיות בין אחד מהיעדים שובי הלב שמושכים מטיילים מכל העולם. היא מציעה למטייליה לצפות בשדות המדורגים השופעים של סאפה להתמוגג מהמפרצים המרהיבים של הא לונג ביי, מהרחובות המקסימים של הוי אן, ולהתרשם מהחיים התוססים של שבטים אתניים כמו  שבט המונג .
וייטנאם זכתה להיקרא הפנינה מדרום מזרח אסיה בשל ההיצע המרשים והמגוון של חוויות מדהימות שהיא מציעה למטיילים בה.

סאפה, מציאות שנראית כמו חלום, שוכנת באזור הצפוני של וייטנאם, היא מקום בו נראה שהזמן עומד מלכת ולכל מקום שתפנו מבט תרגישו שאתם בגן עדן  למטיילים ולחובבי טבע. היא ידועה באקלים הקריר ובנופים עוצרי הנשימה שלה, סאפה מפורסמת בשדות האורז המדורגים המדהימים שלה שגולשים במורד צלע ההרים. השדות הירוקים השופעים הללו יוצרים נוף עוצר נשימה ומשתנה ללא הרף שהוא חלומו של צלם. היא ביתם של מגוון קבוצות מיעוטים אתניים, כולל שבט המונג, רד דאו וטאי. לכל קבוצה יש מנהגים, לבוש ומסורות ייחודיים משלה, מה שהופך את האזור לכור היתוך תרבותי.   סאפה ידועה ב"שוק האהבה" הייחודי שלה, בו מתאספים צעירים מקבוצות אתניות שונות לשיר, לרקוד ולמצוא אהבה. מסורת זו מספקת הצצה לטקסי החיזור המורכבים של השבטים המקומיים.

טיול מאורגן בוייטנאם מאסטר טריפ

אנשי המונג, אחד המיעוטים האתניים של וייטנאם, מאכלסים את אזור סאפה, והלבוש הצבעוני והמסורות העשירות שלהם מוסיפים "תבלין" ליעד הציורי הזה.
הם נחשבים "לפנינה נסתרת". שבט המונג נחשב לקבוצה שובת לב עם היסטוריה עשירה ואורח חיים ייחודי.

אחד המאפיינים המרתקים של בני השבט המונג  הוא הלבוש הצבעוני. נשים, לובשות בגדים מעוטרים בצבעים עזים ורקמה מעודנת. בחירות הלבוש הללו אינן רק הצהרות אופנה, הם "מספרים" את גילו של הלובש, מצבו המשפחתי, ואפילו את השתייכותם לתת-הקבוצה.

בני השבט בקיאים במלאכות מסורתיות שונות, כולל צביעת בטיק (צביעת בד בעזרת שעווה), ריקמות מורכבת וצורפות. מוצרים אלה נעשים בעבודת יד ומהווים מקור גאווה ופרנסה למקומיים ונחשבים "אוצרות" מבוקשים בקרב המבקרים.

טיול גיאוגרפי מאורגן לוייטנאם חייב לכלול סיור אל שבט ההמונג שמהווה עדות למגוון התרבותי המדהים של וייטנאם ולכוחן המתמשך ולשימור של קהילות ילידים.

שבט המונג השחור וייטנאם

מפרץ הא לונג, יצירת המופת של הטבע שוכנת במפרץ טונקין, מתגאה בשורה של מאפיינים שובי לב שהפכו אותה לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו ולחלום של מטייל עולמי. המפרץ מעוטר במערות רבות, חלקן נגישות למבקרים. ביניהם, מערת ההפתעה, המכונה גם מערת סונג סוט, היא בולטת. החדרים האדירים שלו מכילים נטיפים וזקיפים מדהימים, היוצרים עולם תחתון סוריאליסטי. מי המפרץ שופעים חיים ימיים, מדגים צבעוניים ושוניות אלמוגים מורכבות ועד מינים בסכנת הכחדה כמו הדוגונג. זהו גן עדן לחובבי טבע . מתוך הכרה ביופיו הטבעי יוצא הדופן ובמשמעותו התרבותית, מפרץ הא לונג הוגדר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 1994. הכרה זו משמשת עדות לערכו שאין לו תחליף של המפרץ ומושכת מבקרים מכל העולם.

טיול בויטנאם הלונג ביי מאסטר טריפ 

הוי אן,הפנינה הנצחית של וייטנאם היא עיר נמל מקסימה, משומרת וססגונית עם מבנים עתיקים מלפני מאות שנים.  פנסי רחוב כדוריים צבעוניים ברחבי העיר העתיקה משרים אווירה חגיגית למטיילים בה. עיירה עתיקה שהשתמרה היטב, לוקחת אתכם למסע אחורה בזמן. רחובותיה מעוטרים בארכיטקטורה חיננית, סמטאות מוארות עששיות ססגוניות שמעניקות אווירה נינוחה. העיירה מפורסמת בחנויות החייטות שלה, שבהן תוכלו ליצור בגדים בהתאמה אישית תוך מספר ימים.  הוי אן היא כור היתוך של תרבויות, לאחר שהייתה נמל מסחר מרכזי במאות ה-16 וה-17. השפעות סיניות, יפניות ואירופיות עדיין נראות באדריכלות ובמטבח שלה. הוי אן היא ללא ספק עיר מיוחדת ומציעה למטיילים בה אווירה קצת שונה המשלבת כפרים ייחודיים, מקדשים, אתרים היסטוריים מרתקים בעלי ערך רב ואוכל מקומי ערב לחיך.

וייטנאם טיול מאורגן מאסטר טריפ

לסיכום, טיול מאורגן בוייטנאם משלב חוויה שפורטת על כל החושים ומשלבת נופי טבע מרהיבים, תרבות עשירה שנשתמרה, מסורות מרתקות, מפרצים עוצמתיים, שבטים מסקרנים, כפרים ציוריים, טראסות אורז ציוריות, מקדשים עתיקים וקולינריה אותנטית מהמפנקות שיש לאסיה להציע.

אם אתם מחפשים להצטרף לטיולים איכותיים לוייטנאם בהם חושבים עליכם המטיילים ודואגים לביטחונכם האישי חייגו או שלחו הודעת
וואטסאפ למספר  0778-110-880 נציגנו ממתינים לשיחתכם עם חיוך כי טיולי מאסטר טריפ זו חוויה החל משיחת הטלפון .

למידע נוסף אודות הטיולים הקרובים היכנסו ללינק

scroll to top
בחרו טיול לפי:

הצטרפו לרשימת התפוצה
והתחילו לגלות עולמות!

איך אפשר לעזור?
כיתבו ונחזור בהקדם

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים  בחו"ל הם הדרך שלך להגיע אל מקומות נסתרים, כפרים עתיקים שהזמן בהם עצר מלכת, ויעדים שדרכי הגישה אל עומקם של הנופים המרהיבים ועוצמות טבע מהפנטות מתאפשרות רק בעזרת ג'יפים. טיולי העומק של מאסטר טריפ מרתקים ויוצרים עבורך חוויה של טיול שנצרב היטב בהארד דיסק של הלב גם הרבה אחרי החזרה לארץ.

ההקפדה של הצוות שלנו על כל הפרטים, מאפשרת לך לעבור את המסע בג'יפ מרווח ונוח
במרבית היעדים בנהיגה עצמית ( גם אם תבחרו שלא לנהוג יש לנו גם נהגים מקצועיים שיעשו זאת בשבילכם ), עם מדריכי נהיגת שטח מוסמכים ומיומנים שלא מתפשרים על הבטיחות שלכם בהובלת הטיול.

בעזרת הג'יפים נגלה את נפלאות היעדים המדהימים כדוגמת קירגיזסטן, הרי הקווקז,
הרי האטלס, הרי הקרפטים, הרי פמיר, הפירינאים, מדבר הסהרה ועוד מקומות ויעדים מרתקים רבים נוספים. לאורך טיול הג'יפים נשמע הסברים גם במכשירי הקשר האישיים שיש בכל ג'יפ וכמובן שנעצור בטבע במקומות מרהיבים להפסקות שלווה ורוגע עם קפה, תה ושאר פינוקים ולארוחות פיקניק מדהימות בטבע.

דילוג לתוכן